بیشتر انبازیهای بزرگ و موفق سریع و فرز مقدمه میکنند. آنها روی مشتری متمرکز میشوند و پیچیدگی را نمیخواهند. اما بسیاری از شرکتها یک معاملهی پراضطراب و خطرآفرین را مقبول میکنند؛ آنها به میزان بزرگ تری میرسند، ولی ذهنیت مؤسس خویشتن را از دست میدهند. درواقع نقاط قوت و ارزشهای بنیادی را که بوسیله آنها معاون کرد تا به موفقیت و رشد برسند، فراموش میکنند.مقالههای مرتبط:معرفی کتاب هنر سودآوری اثر آدریان اسلیووتزکینوکیا به تعاقب دگرگونی استراتژیک
اماکن باستانی و تاریخی مشگین شهر بازدید : 464
يکشنبه 30 فروردين 1399 زمان : 2:38